zondag 13 oktober 2013

Music battle: Miley Cyrus vs Lady Gaga

Heyhoi!
Zoals jullie waarschijnlijk al weten is dat Miley Cyrus en Lady Gaga nog niet heel lang geleden een single hebben uitgebracht. Ze hebben ook allebei een VMA concert gegeven, maar veel mensen hadden erge kritiek op het concert van Miley Cyrus. (Ikzelf vond het ook heel erg!)

  VS


Miley Cyrus kwam met het liedje ''Wrecking Ball'' en Lady Gaga met ''Applause''.


Dit zijn de liedjes:


Ik ben benieuwd welk liedje jullie het beste vinden :) Ik ga persoonlijk voor Applause van Lady Gaga, maar ik vind Wrecking Ball ook een goed liedje. Het was alleen nogal shocking toen ik het filmpje bekeek...
Maar het gaat natuurlijk over het liedje! Dus voor wie ga jij? :)

Zet je mening bij de comments!
Liefs, BeautyWithUsx

4 opmerkingen:

  1. Anoniem10/13/2013

    Ik vind applause ook een leuker lied nadat ik het filmpje van wrecking ball zag....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Anoniem10/27/2013

    ik kan echt niet kiezen. ik vind dat ze allebei een goed nr hebben geschreven (:

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha ja! Voor de verandering vind ik applause ook wel een goed nummer (:

      Verwijderen