zaterdag 12 oktober 2013

Review hydro active crème van Dr. van der Hoog

Heee!


De afgelopen tijd heb ik een aantal producten van Dokter van der Hoog voor jullie getest. Mijn mening hierover komt in 2 artikels online. Vandaag dus deel 1, wat gaat over de dagcréme! Ik heb deze 15 dagen voor jullie getest, en elke dag een stukje geschreven over hoe mijn huid erop reageert, hoe die me bevalt, enzovoort. Enjoy!
















Dag 1: Ik kon niet wachten om deze crème te proberen! First impression.. Een goed over nagedacht product, met kwaliteit. De verpakking, het doosje, de beschrijving van de crème. Alles klopte gewoon precies. In het doosje leek het een iets hardere dagcrème dan ik normaal heb, op je huid was dit echter wel anders. Een heerlijk zachte crème, met een aangename geur, die nog wel even blijft hangen na het aanbrengen. Geen extreem sterke, maar er is wel duidelijk iets van geur aanwezig. Wel had ik heel even het idee dat mijn huid erg vet werd van deze crème, dit voelde gewoon zo. Maar nadat de crème volledig was ingetrokken, voelde het gewoon als een soort extra laagje. Dit heb ik bij de meeste dagcrèmes niet, maar ik vind het eigenlijk wel fijn! Maar hoe reageert mijn huid hier verder op? Ik ben benieuwd hoe het na een paar dagen testen gaat.


Dag 2: Mijn huid reageert goed op deze crème. Dit kan je eigenlijk na een dag nog niet zeggen, maar tot nu toe heb ik nergens last van. Ik ben er nog steeds erg over te spreken. De crème voelt wel weer erg vet, plakkerig aan direct na het aanbrengen. Even snel als dit gevoel komt, trekt het ook weer weg.



Dag 3: Misschien dat mijn huid moest wennen aan deze crème? Het vettige gevoel wordt steeds minder, máár het blijft zeker wel best wel aanwezig. Jammer! In de zomer zal dit denk ik een verfrissing zijn, maar in de winter heb ik toch liever dat dat plakkerige, vettige gevoel snel verdwijnt, haha.







Dag 4 t/m 10: Nu deze crème steeds beter te ‘leren kennen’, is het zeker weten een van mijn favoriete crèmes geworden. Mijn huid reageert goed op deze crème, en het voelt ook echt als een crème die goed zijn werk doet. Dat het voelt als een extra laagje, ben ik echt heel erg blij mee. Dit geeft mij meer het gevoel dat het niet zomaar een crème is, maar ook echt daadwerkelijk iets doet voor je huid.














Dag 11:

Eigenlijk heb ik alles al genoemd in de dagen hiervoor, haha. Gewoon een ontzettend fijne crème, met een heel klein minpuntje. Mijn onzuiverheden zijn gewoon hetzelfde gebleven. Mijn huid reageert er dus goed op: Ze nemen eerder af dan toe.


Dokter van Der Hoog beschrijft dit ales een weldadige dorstlesser voor je huid! Deze dagcrème op basis van Papaya-extract geeft je huid een heerlijke hydratatieboost en ondersteunt het herstellend vermogen van je huid. De vochtvasthoudende zeealgen zorgen voor minder vochtverlies in de verschillende huidlagen. De crème heeft een frisse en luchtige textuur en trekt snel in.

Met deze beschrijving ben ik het bijna volledig eens. Je merkt inderdaad echt heel erg veel verschil met het wel, en niet gebruiken van deze crème. Ik heb zelf ook het idee dat mijn huid van deze crème veel minder droog is. De intrek-tijd is ongeveer 2 minuten, althans, bij mijn huid dan. Na 2 minuten voelt het voor mij als een extra laagje, is de crème ingetrokken en is het plakkerige gevoel weg.


Ik ben ontzettend enthiousast over deze crème! Ik zou hem zeker weten opnieuw kopen, en ook de nachtcrème lijkt me, na het testen van de dagcrème, erg fijn. Misschien dat ik die nog wel ga kopen!

Ook heb ik nog 2 verschillende maskers getest, dit artikel komt binnen 2 weken online! J


Liefs,

BeautyWithUsx

1 opmerking: