zaterdag 15 maart 2014

Trind voorjaars/zomer collectie.

Vandaag review ik voor jullie de Beauty & the Beach nagellakjes van Trind!
 Ik heb dit al eens eerder gedaan met vorige nieuwe collecties van Trind. Ik merk dat ik steeds enthiousaster wordt! Zoals sommige van jullie al wel weten is roze mijn lievelingskleur. Ik was dan ook erg blij dat deze lijn maarliefst 2 roze kleurtjes bevatte. Aaaaaahh! En de rest van de lijn is ook niet mis. Kijk je mee? 

Trind beweert dat bij het dragen van deze kleurtjes, je niet alleen een mooi kleurtje op hebt maar het ook nog wat andere dingen voor je nagels doet. Het verzorgt en versterkt de nagels en geeft ze een schitterende glans. Ook drogen de nagellakjes snel en hechten ze langdurig. Ik denk dat met dit laatste bedoelt wordt dat de nagellak lang, goed blijft zitten op je nagels. 

Natuurlijk heb ik alle lakjes voor jullie geswacht, maar dit keer wilde ik ook eens iets nieuws doen. Hoe de kleurtjes er op je nagels uitzien is natuurlijk belangrijk om te weten, maar wat ik zelf vaak mis bij reviews is de chiptijd. Chippen is dat een stukje van de nagellak 'afbreekt'. Dus eigenlijk dat je een gelakte nagel hebt met een stukje naked nail. Dit wil je natuurlijk voorkomen, want dit ziet er niet zo mooi uit. (; Hoelang blijven de lakjes van Trind goed zitten?


De mysterieuze lichtblauwe kleur sprak me meteen aan. Wauw, wat een mooie kleur! Hij heeft veel glans in zich, en ook vind ik hem een beetje holografisch. Dit is de kleur Surf's Up (nummer CC200) 
Bij het aanbrengen van deze lak heb ik voor de meeste nagels 2 laagjes nodig gehad, al was hij met een laagje ook al aardig dekkend. Wel merkte ik de volgende ochtend dat mn nagels niet helemaal egaal gelakt waren, er zaten in een paar nagels bobbels. Ik heb het idee dat de holografische tint die deze lak heeft, de bobbels duidelijker zichtbaar maakt. Maar gelukkig viel dit dan ook weer niet supererg op hoor! De volgende dag besloot ik toch mijn nagels opnieuw te lakken. De bobbels irriteerden me te erg, haha! Wat belangrijk is: controleer het kwastje goed op eventuele kleine stofjes, steentjes, etc. Hetzelfde geldt voor je handen. Het klinkt misschien een beetje gek, maar het is ontzettend makkelijk om dit op je nagels of je kwastje te krijgen. Deze nagellak laat dat heel duidelijk zien als je er overheen gaat lakken. Zonde dus. Na het opnieuw lakken van mijn nagels, was ik zo blij met het resultaat. Het lag dus niet aan de lak! Wat is die holografische tint mooi. 

Surf's up heeft 6 dagen op mijn nagels gezeten. Ik ben erg tevreden over deze lak! Als je hem goed (en dan bedoel ik ook echt góéd) hebt laten drogen, blijft de kleur zo lang mooi op je nagels. Voor mij is het heel bijzonder dat ik een lakje lang op mijn nagels laat zitten. Na 6 dagen waren al mijn nagels gechipt, op 2 na.

Met blauwe kleuren heb ik vaak het probleem dat de kleur in mijn nagel trekt. Ik heb alle lakjes gedragen in combinatie met de nail repair matt van Trind. Mijn nagels hadden gelukkig geen blauwe kleur. De 'nail repair matt' is een matte nagelverharder, die je nagels sterker laat worden maar het is dus ook een soort basecoat. Ik heb dit lakje overigens bij het testen van alle Trind nagellakjes gebruikt, en ik moet zeggen dat de combinatie tussen de kleur en de nagelverharder ideaal is!

 

 


Na surf's Up vond ik het wel tijd voor een andere favoriet van mij. Jawel, Burst my bubble! Een snoepige, zachte roze kleur die wel een klein beetje naar babyroze neigt vind ik zelf. Het nummer van dit lakje is trouwens CC202.

Ik vond hem niet fijn lakken. De substantie is wat dikker, waardoor je sneller streperig lakt. Ik ging er toen snel met een dikke laag overheen, maar algauw had ik door dat dit niet ging werken. Nagellakremover erbij, lak eraf.. en nog een keer proberen. Dit keer besloot ik de lak maar even goed te laten drogen voor ik een tweede laagje aanbracht. Dit ging al veel beter! De dekking is goed, maar toch besloot ik een dag later nog een derde laagje aan te brengen. Dan is de lak perfect gedekt en zijn ook de strepen volledig weg. Maar ook voor dit nagellakje geldt: Laat hem echt minstens een halfuur goed drogen.




Na 2 dagen begon deze lak al te chippen.. Jammer. Ik had wel iets meer van deze lak verwacht. Ik bleef hem maar opnieuw aanbrengen, maar alsnog 'braken' er stukjes af. Na een week vond ik het wel mooi zo  en besloot de volgende lak te gaan testen: Minty Julep!

Ik vond deze lak ontzettend fijn aanbrengen. Een beetje hetzelfde als surf's up. De substantie is niet te dik  zoals Burst my bubble en hij dekt volledig in 2 laagjes. Een prachtige mint kleur, ookal neigt hij op de foto's babyblauw. Ik heb het idee dat dit een lak is die het heel erg goed gaat doen! Hoe lang houdt deze lak het vol?




Ik vond dat hij wel erg snel chipte.. Maar voor de rest, niks op aan te merken. Een prima lak, met een GE-WEL-DIGE dekking! Mijn complimenten, de meeste mintkleurtjes dekken niet (bijna) volledig in een laagje.

Dan nu tijd voor een echte lentekleur. Zo groen als gras, kikkers die net uit het water springen. Dit is een lak die wel een klein beetje gewaagd is, en ook echt bij je outfit moet 'matchen', maar hij staat mooier dan ik had verwacht. Appletini (CC198) doet me echt denken aan de net opkomende lente.














Dan zijn we alweer aangekomen bij de tweede roze kleur! Een scarlet roze kleur, Miss O'hara (CC203). Een prachtige kleur, die ontzettend goed matcht bij een zwart jurkje denk ik. Hij blijft gewoon goed zitten, ik denk zeker wel voor een week.
















Dan alweer naar de laatste lak... Een hélé gewaagde kleur, die ik zelf na het swatchen meteen weer van mijn nagels gehaald heb. De een vind het mooi, persoonlijk houd ik er niet zo van: de kleur geel. Mellow Yellow (CC201) gooit de zomer in huis, met zijn stralend gele kleur. Ik vind het wel leuk dat de lijn veel variatie biedt, en ook echt voor zowel het voorjaar als de zomer geschikt is. Als je aan zomer denkt, denk je bijvoorbeeld echt aan deze kleur geel. Anyway, let's swatch!












De nagellakjes zijn te koop bij Trindverkooppunten zoals Etos. De zomer/voorjaars collectie bestaat uit 6 lakjes en ze zijn te koop voor 10,12 euro per stuk. Ze zijn vanaf maart verkrijgbaar. 



Liefs, 
BeautyWithUsx.











Geen opmerkingen:

Een reactie posten