zondag 6 april 2014

My favorite nailproducts ~ april 2014

Vandaag laat ik jullie mijn favoriete nagelverzorgingsproducten zien. Ik gebruik niet heel veel producten, maar wel de producten die eigenlijk iedereen wel kan gebruiken als 'basis' nagelproducten. Benieuwd naar welke producten dat zijn? Lees dan verder!
Om te beginnen met een handcrème. Iedereen heeft er wel een nodig, nageladdicted of niet. Ik gebruik sinds kort deze van Vichy, onder andere a te koop bij Skinpharma. Deze handcrème ruikt superlekker en zoet. Vichy beweert dat deze handcrème een dag blijft zitten. Het voedt je handen goed en je handen worden er echt zacht van.
Voor mijn nagelriemen gebruik ik 2 producten: de nagelriemcrème van Lush en de budget nagelriemolie van Essence. Om te beginnen met de Lemony Flutter, de welbekende nagelriemboter van Lush. Deze hebben jullie ook al kunnen zien in het artikel over mijn Lush stash van een hele tijd geleden. Ik ben hier zo blij mee! Let er wel op dat je niet te veel gebruikt, je hebt echt niet veel nodig. Minder dan een mespuntje is  zelfs genoeg. Eerst was ik er daarom ook niet tevreden over: Ik gebruikte veel te veel waardoor het product niet introk. Mijn tweede, en laatste product voor mijn nagelriemen, is van Essence. Deze nagelriemolie ruikt heerlijk naar sinaasappel. Ook voor deze geldt,  te veel is niet nodig. Het is een heerlijk ruikende olie, die de droogheid van je nagelriemen afneemt. Je krijgt de olie al snel op je vingers, wat juist uitdrogend werkt. Dat is wel een nadeel, goed opletten dus. ;)


Ten slotte nog 2 producten van Trind; de nagelverharder en een nagelbalsem. Dit zijn 2 producten die ik iedereen aanraad. Ze zijn niet heel budget, maar zeker wel het geld waard. De nagelverharder verstevigd je nagels direct, het voorkomt dat je nagels scheuren en ze worden er sterker van. Ik gebruik hem zelf ook als basecoat. 


De nagelbalsem ruikt echt heel lekker. Hij is echt heel fijn! Je moet er een laagje van op je nagels aanbrengen, dit 2 minuten laten intrekken en daarna de balsem in je nagels 'wrijven'. Je merkt gelijk dat hij voedt en het lekkere geurtje blijft ook even hangen. 
Dit waren al mijn favoriete verzorgingsproducten!
Liefs, BeautyWithUsx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten